Fiona Valpy

Dar prošlosti (RECENZIJA)

Povijesni roman

Roman Dar prošlosti kroz priču o tri krojačice u Parizu tijekom Drugoga svjetskoga rata prikazuje sudbinu ljudi koji su živjeli u doba jednoga od najstrašnijih političkih režima u povijesti Europe. Započinje opisima mlade Harrete koja odlazi iz Bretanje u Pariz u potrazi za poslom u modnoj industriji. Odabir grada, međutim, nije slučajan.

Giuseppe Tomasi di Lampedusa

Gepard (RECENZIJA)

Povijesni roman

Giuseppe Tomasi di Lampedusa nije ni slutio da će njegov jedini roman ući na listu najčitanijih knjiga suvremene talijanske i europske knjiženosti. Mnogi književni kritičari uvrstili su ga među najljepše prozne romane.Radnja je smještena na Siciliji. Vrijeme je to propasti plemićkoga i aristokratskoga društva krajem 19. st. Nova građanska klasa sve više preuzima utjecaj u društvu. Naslov romana zapravo označava sicilijanskoga kneza Salina, koji je već ostario i mora se suočiti s novonastalim promjenama.

Chanel Cleeton

Kuba mojih snova (RECENZIJA)

Povijesni roman

Kuba mojih snova povijesni je roman u kojem se u formi fikcije prikazuju političko-društveni odnosi između Kube i Sjedinjenih Američkih Država šezdesetih godina. Nastavak je to romana Dogodine u Havani u kojem je opisan položaj jedne bogate obitelji tijekom Kubanske revolucije, dok ovaj predstavlja nastavak priče o toj obitelji u emigraciji.

Glavna protagonistica romana je dvadesetdvogodišnja Beatrice Pegaz, kći kubanskoga bogataša (vlasnika šećerane) koja s obitelji emigrira u Palm Beach na Floridi nakon dolaska Fidela Castra za kubanskoga predsjednika.

Božena Glavan

U krilu lava (RECENZIJA)

Povijesni roman

"U krilu lava" roman je koji će vas za tili čas uvesti u atmosferu i događanja, a u kojem će dokumenti živnuti dok ćete vi dobiti uvid u godinu 1675. i zbivanja na području Nina, Zadra i Vira. Roman je podijeljen na dijelove s kratkim opisima, čime je olakšano snalaženje u društveno-povijesnim zbivanjima koja čine okosnicu radnje, a u fusnotama su ponuđena sažeta i stručna objašnjenja stvarnoga konteksta. Više pročitajte OVDJE.

Grupa autora

Michelangelo (RECENZIJA)

Povijesna monografija

Doznajte sve o životu i djelu posljednjeg pravog univerzalnog genija u veličanstvenoj i bogato ilustriranoj knjizi MICHELANGELO! Novost u ovoj knjizi što donosi nove podatke koje su povjesničari umjetnosti otkrili prilikom nedavne restauracije Sikstinske kapele, a to su detalji u tehnici pretapanja boja te stihovi koji potvrđuju da je pisao poeziju.